spustili jsme pro Vás nový systém podpory a řízení vztahů se zákazníky www.ecare.cz, který nahrazuje původní portál Assistant.
Vaše data, přihlašovací údaje a otevřené helpdesky byly přeneseny do nového systému.
Do eCare se přihlásíte stejnými přihlašovacími údaji, které jste používali do původního systému Assistant.
Pracovat s novým CRM vás bude doslova bavit. Nejmodernější a příjemné prostředí, díky kterému vždy naleznete vše, co potřebujete.
originální prostředí
Objednávky, faktury, dokumenty, plánování, úkoly. To vše vám usnadní práci a pomůže zrealizovat jakoukoliv zakázku.
Unikátní timeline
Dokonalý přehled o stavu poptávky, objednávky nebo zakázky. Získejte více času tím, že přestanete shánět informace.
SKUTEČNÝ PŘEHLED
Moderní řízení vztahů se zákazníky e-Care přináší nové prostředí, které zlepší celkovou přehlednost jednotlivých požadavků.
HISTORIE VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM
Schůzky, dokumenty, důležité emaily, reklamace nebo poznámky přehledně za zvolené období.
OBCHODNÍ PŘÍPADY
Okamžitě vidíte, na čem se pracuje a jak se daří. Získáte kontrolu a ušetříte čas na poradách i při nabídkách.
RYCHLÉ REAKCE
On-line, z tabletu, počítače, mobilu, z firmy i terénu můžete rychle reagovat na dotazy zákazníků.
dohled na děním
Management může jednoduše sledovat práci všech pracovníků a jednotlivé případy, které mají na starosti.
interní komunikace
Online okamžitá informovanost vašich kolegů, které s vámi na konkrétním případu spolupracují.
SPRÁVA POPTÁVEK
Od prvního e-mailu až po konečné zhodnocení případu. U každé poptávky a u každého obchodníka můžete sledovat plnění termínů a průběh řešení.
SERVIS A REVIZE
Získáte přehled nad všemi nadcházejícími revizemi a kontrolu nad objednanými či plánovanými servisy.
DOKLADY A SMLOUVY
E-care usnadňuje shromažďování a zpracování dokumentů, informací o zákaznících na jednom místě.
jakékoliv zařízení
Když potřebujete pracovat, tak můžete. Bez ohledu na to, kde jste a jaké zařízení máte před sebou.
dokumenty v cloudu
E-care nebo-li kancelář v cloudu máte se svým heslem a uživatelským jménem přístupnou úplně odkudkoliv.
neustále aktuální
Předali jste zákazníkovi původní dokumenty nebo zastaralé informace? S online CRM e-Care se to již nestane.
Online komunikace se zákazníky nebo uvnitř firmy
Dobrý den pane Krejčí, v příloze Vám zasílám slíbenou cenovou nabídku. Pokud budete mít nějaké dotazy, napište zde na chat a já Vám ihned odpovím.. :)
Dobrý den, chtěla bych se informovat, co znamená ve faktuře položka "Servisní a systémová podpora". Děkuji.
Dobrý den, je nutné vyměnit řídící jednotku. V příloze Vám zasílám cenovou nabídku, která zahrnuje nový typ řídící jednotky včetně servisních prací.
Dobrý den, děkujeme za vaší poptávku. Mohla bych Vás ještě poprosit o specifikaci počtu uživatelů, kteří budou s aplikací pracovat? Děkuji.
Petr ČernýObchodní manažer
Jitka NovákováÚčetní
Jiří DvořákServisní technik
Lenka ProcházkováAsistentka call centra
TIMELINEPřestaňte trávit čas věčným sháněním informací
Zjistěte komu byl konkrétní úkol přiřazen, kdy byla objednávka odeslána, na jaký den je naplánován servis, anebo do kdy má být vše vyřízeno. Zpřehledněte svým zákazníkům jejich požadavky a umožněte jim přístup k informacím, kdykoliv je potřebují.